Intrebari frecvente


De ce Atelierul Casa Ta?

Experienţa, profesionalismul şi pasiunea pentru ceea ce facem reprezintă cartea de vizită pe care o prezentăm de fiecare dată la începutul unei noi colaborări. Avem atât know-how-ul cât şi instrumentele şi tehnologia care ne ajută să aducem la realitate cele mai îndrăzneţe proiecte. Şi pentru că suntem curioşi şi vrem să fim mereu mai buni şi la curent cu noile tendinţe în acest domeniu, participăm anual la târguri internaţionale de mobilă, În felul acesta, fiecare client al nostru poate fi sigur că mobila realizată pentru el va fi o combinaţie perfectă între design, utilitate şi accesibilitate. Preţurile noastre nu se ridică la nivelul celor practicate de marii producători internaţionali, însă standardele de calitate, atenţia la detalii şi design-ul deosebit sunt cu siguranţă atinse.

Mobila pe comandă se poate face dupa schițele clientului?

Da! Pentru că nu ne este teamă de noi provocări, ba dimpotrivă ne plac pentru că ne provoacă imaginaţia. Mobilierul pe comandă se poate realiza în funcţie de proiectului clientului nostru, iar noi ne vom adapta şi vom recomanda cele mai bune materiale şi finisaje astfel încât mobilierul să iasă pe măsura aşteptărilor.

Daca nu am nici un proiect de amenajare a casei, mă puteți ajuta cu realizarea lui? Daca da, în ce constă un astfel de proiect și cât mă costă?

Echipa nostră este pregătită pentru a crea un concept sau pentru a transforma spaţiul exact pe gustul tău. Astfel, după discuţii amănunţite, vom realiza o imagine ultra realistă a proiectului pe baza căreia, ulterior, vom realiza mobilierul dorit. Dacă ne vei alege, conceptul/designul va fi GRATUIT!

Nu știu ce materiale să aleg. Cine mă poate ajuta cu sfaturi?

La noi beneficiezi de consultanţă şi de tot suportul nostru, pentru că dorim să ne asigurăm că identificăm împreună cea mai bună soluţie pentru tine. Un lucru este sigur: nu facem rabat de la calitate în ceea ce priveşte materialele şi finisajele folosite. De aceea, în momentul în care vom discuta despre proiectul tău îţi vom propune cele mai bune variante de materiale care se potrivesc mobilierului tău pe comandă.

Veniți la domiciliul clientului pentru a lua măsuratorile sau vi le trimitem noi?

Estimările şi implicit oferta de preţ se fac pe baza măsurătorilor realizate de către echipa noastră la domiciliul dumneavoastră. IMPORTANT – măsurătorile se execută dacă imobilul are toate finisajele făcute şi racordurile trase.

În cît timp este gata mobilierul comandat?

Pentru un proiect de dimensiuni medii termenul va fi de cel mult 30 zile calendaristice. Pentru proiectele mai ample termenul de livrare si montare va fi de aproximativ 45 zile calendaristice. Termenul de executie, cu montaj şi livrare, este calculat în functie de complexitatea fiecarui proiect în parte si va fi mentionat in oferta de cost pe care o vei primi din partea echipei noastre.

Cât costă transportul? Dar montajul?

Transportul și montajul sunt gratuite pentru București și Ilfov.

Primesc garanție?

Pentru toate piesele de mobilier pe care ți le punem la dispoziție primești garanție de 1 an. 

Cum plătesc?

La semnarea contractului se achită 60% din valoarea proiectului, restul sumei urmând să fie achitată cel mai tarziu in ziua montajului. Se acceptă plata numerar, prin POS  sau prin transfer bancar. Pentru plata integrala se acorda un discount de 5%.